a rossz bulik hete

 2010.03.24. 20:45

igaz, hogy még csak szerda van, de szerintem kijelenthetem, hogy ez a hét az eddigi legrosszabb a partytéren. hétfőn a studovnában volt valami megmozdulás, lementünk és elkezdtek nézni valami videót, de minket az nem érdekelt és beszélgettünk erre kiküldtek minket, hogy ne zavarjuk őket. tegnap meg a vagonba mentünk, ahol egy koncert volt, de mire megérkeztünk vége lett és nem volt utána dj, de azért maradtunk 1-2 sörre. később meg átnéztünk a chapa rouge-ba, ami akkor zárt be amikor megérkeztünk... irány haza, de rossz villamosra szálltunk fel így az első metrót meg kellett várnunk... ma nem tudom mi lesz... és még az emberek is hazamennek, vagy krakkóba vagy berlinbe utaznak, szóval nem is marad sok ember akire számítani lehetne.

de legalább a délután jól telt. a suliban a szegénylegényekről beszélgettünk, de az amcsik ugye nem nagyon értették, hogy miről is szól a film :) de kevin barátunk és mi segítettünk a megértésben. utána meg elmentem sétálni a városban. találtam egy tök szép helyet: mint nálunk a rakpart, csak sokkal rövidebb és a víz sokkal közelebb van a járdához, ha leülsz a szélére, akkor majdnem beleér a lábad. de most fel akarom fedezni prága másik arcát, ami nem a turistáknak van, mert van egy fotópályázat, amin lehet, hogy indulok, persze csak sikerül jó képet készítenem... :)

amikor hazaértem "Nasa" - és nem az amerikai űrkutatási hivatal, hanem Natalia - hagyott itt nekünk egy kis húsvéti ajándékot, csokitojást :) és láttam a tescoban húsvéti korbácsot, amivel a nőket verik a csehek húsvétkor, lehet veszek egyet:D

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr61866151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sofiedee 2010.03.25. 10:08:35

..mindenképp hozz korbácsot! :D
Mindjárt itt vagytok, de addig is íííírjatok :)

DodiE 2010.03.25. 11:51:17

biztos, hogy a nőket verik a csehek? És mi van, ha a nők verik a pasikat vele? :P

McRay 2010.03.25. 16:12:12

biztos hogy verik a nőket, ez egy szép hagyomány :) amikor kicsi voltam meg is tanultam egy versikét szlovákul, de csak fonetikusan tudnám leírni :)

DanielAlves 2010.03.26. 13:20:00

Főnök Úr! jövőhéten javítjuk a rossz bulik/jó bulik arányát :D
süti beállítások módosítása