geert

 2010.03.17. 14:02

tegnap megünnepeltük Katie, a felföldi leány születésnapját. egész sokan voltak és mindenki jól érezte magát. persze megint a finnek voltak a legtöbben, mint mindig. de megismerkedtem két brittel, mindkettő nagyon durván beszéli a brittisht, jó volt hallgatni. Michael, az egyik britt srác megpróbálta leírni a nevemet. ez lett belőle:

GEERT

ma pedig Szent Patrik nap van. ugyan a csehek nem ünneplik meg ezt a remek kis ünnepet, de mi igen! fel is vettem az össze zöld ruhámat amit magammal hoztam és este meglátogatunk néhány ír pubot, csak hogy igyunk egy kis guinnesst vagy killkennyt. éjszaka pedig szentpatrikparty van a sasazuban, de nem hinném, hogy megyünk. viszont Benny kocsmatúrázni szeretne... én meg zöld alkoholt inni...:D

Boldog Szent Patrik Napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr601846933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piller.moni 2010.03.18. 22:23:23

én ittam múltkor zöld sört! ez vmi magyar találmány és a 100 csoda kiállításon lehetett kapni. valaki szerint gumicukor, szerintem inkább paradicsom mellékíze volt. fuj.

McRay 2010.03.19. 14:45:13

@piller.moni: mi nem ittunk, de aki ivott azt mondta, hogy sima ételfestékkel van csinálva
süti beállítások módosítása