ohó

 2010.03.16. 20:36

nah szerbusztok. terveim szerint nemzetünk és mártírjaink nagy napján akartam szólni hozzátok, de aztán gondoltam akkor úgyis mindenki ünneplőbe öltözteti a lelkét, így csekély blogunkat se fogjátok olvasni. mellesleg zsolt is rámszólt hogy írjak mert elvileg csökken az olvasottságunk. a fogyasztókért bármit. 

másrészt meg a metropolis cikkemet is befejeztem, már el is küldtem, meg minden. nagyon büszke vagyok magamra. igaz, holnap kezdhetem a román újhullámos írásomat.

de csak holnap, mert ma este katie, a skót leányzó születésének napja van: vettünk neki tortát, kártyát, whiskey-t. mindent szükségeset. katie-ről még annyit, hogy mostanában elkezdett

kötögetni,

pedig egy 22 éves, szellemileg és fizikailag is egészséges erasmus-diákról van szó. de egy rossz szót sem szólhatok, ugyanis készített nekem is egy tök menő kesztyűt. érthetetlen, miért ilyen kedvesek ezek nyugatiak. pedig csak vicceltem, mikor mondtam, hogy kössön nekem is egyet.

emellett voltunk egy orvosisoknak tartott erasmus-ismerkedős partin is. natalia lengyel leányzó hívott meg bennünket, mondta hogy jöjjünk nyugodtan, lesz ingyen kaja-pia. mi persze mentünk oriellel, a katalán bikával egyetemben. viszont amint odaértünk, kiderült, hogy ez nem ilyen nagy úgyis-elvegyülünk-majd-a-tömegben parti, hanem kifejezetten exkluzív. egy kicsiny helyen - nevezzük igy: helyi hökiroda - szerveződött az esemény, és volt lista is, hogy kiket várnak, meg midenki kapott kis csomagot csokival, információs brosúrákkal, prágatérképpel, ilyesmik. mi természetesen nem szerepletünk a listán, de kurva vicces volt, mert csak elkezdtük aláírni egy másik lapon a nevünket, szegény beengedő gyerek meg keresett volna minket a listában, ahol persze nem voltunk, de nem mert szólni. és még csomagot is adott, jeah.

később a túlbuzgó hökösök ilyen ismerkedési játékot is szerveztek (mi persze végig féltünk, hogy lebukunk meg kirúgnak minket, ilyesmi) és mindenkinek a névjegykártyájára össze kellett gyűjtenie a többiek aláírását. aki több szignatúrát gyűjt, az nyer. nekünk természetesen nem volt névjegykártyánk, de szívesen adtunk autogramot bárkinek, aki kért tőlünk. :) egy lelkes szlovák lány pedig közben egy rakat fényképet csinált mindenkiről. a végén ezen nevettünk oriellel: illegálisan voltunk itt és le sem tagadhatjuk - nem hogy ott az aláírásunk az összes névjegykártyán, de még fotó is készült rólunk.

aztán végül nem mentünk velük tovább bulizni a hök irodából, inkább visszajöttünk, hogy egy unalmas folyosópartin vehessünk részt. de legalább befejeztem a metropolis cikkemet.

zárom soraimat, megyek katie-hez partizni

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr211845317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása