pedro ideges

 2010.05.24. 14:48

eszembe jutott egy vicces történet. igazából annyira nem is vicces, de én röhögtem rajta, persze ha velem esik meg akkor nem nevettem volna.

szóval a múlt héten, amikor az absinth estét tartottuk - és mindenki legalább 2 felest megivott de a rekord a 4 volt - elmentünk az utolsó presentation battle-re. itt mindenki megint megőrült és vicces szemüvegeket hordott mindneki :D persze az csatát a franciák nyerték. a lényeg nem is ez, hanem hogy hajnalban metróval mentünk haza és pedro elaludt a kocsi végében mi meg megfeledkeztünk róla és nem keltettük fel amikor leszálltunk.

másnap hallottam a történetét: element a depóba, onnan a másik végállomásra és vissza a depóba aztán a kettő között felébredt (mustek) és hazajött. amikor megérkezett kurva ideges volt és azt üvöltözte hogy "kurva caralhio" azóta nem láttam és nem is hallottam róla, kicsit berágott ránk...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr282027701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása