pilsen

 2010.03.01. 00:14

iggggen! a mai napon meglátogattuk pilsent, sörország és csehország fellegvárát, láttunk sok csodát, palackozó üzemet, régi hatalmas főzőedényeket, ittunk szűretlen pilsnert, ami bizony finom is volt.

bejártuk a város alatt húzódó 20km-es alagútrendszer egy részét, ami ma már zárt rendszer, de régenrégen a középkorban szinte minden ház pincéje csatlakozott ehhez a hálózathoz és régen, a hetvenes években ide jártak a csövesek az eső elől és az egyetemista párok...olvasgatni. nem értem miért zárták le, vicces lehetett. valami nemzeti örökségvédelmi miaszöszől beszéltek, de járnak dugni a budai várba is, na mindegy.

a szex-rocknroll-papriksákrumpli és a sorry-for-that-nine-hundred-years dolgokról már írtam facebookon, úgy éreztem ezeket szélesebb közönségnek kell eljuttatnom, hiszen ezek nemzeti ügyek.

a finnek úgy mondják az egészségedre-t, hogy kippisz (a keep peace kifejezésről könnyű megjegyezni)

a német és a svéd gyerek teljesen megrökönyödött, mikor megtudta, hogy a magyarok étkezés eltt isznak pálinkát. de azt mondták, hogy menők vagyunk.

megírtam életem első angol nyelvű esszéjét, nagyon büszke vagyok. hogy milyen lett, arról most hallgasson e rövidke írás.

nah, legyen elég ennyi mára mert rohadt fáradt vagyok. alig aludtunk zsolttal, mert tegnap parti volt az alattunk lévő szinten, ami később felköltözött a miénkre. és nem, nem azért vagyunk fáradtak mert ott voltunk (amúgy csak egy kicsit) hanem mert nem hagytak minket aludni, mert ma reggel korán indultunk pilsenbe.

zsolt már szundít. én is álomra hajtom a fejem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr501798684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piller.moni 2010.03.02. 23:50:30

a vittula pedig pinát jelent finnül, úgyh majd zsolt mondhassa a finn kislányoknak h i would like to lick your vittula :P vagy vmi fantáziadúsabbat
süti beállítások módosítása