német gasztotrip

 2010.03.14. 23:55

ma történt ez a remek kis esemény. 2 héttel a magyar főzőest után a németeken volt a sor. a menü valami sülthús volt krumplival és sauerkrauttal és nagyon finom volt. egy dolgot hiányoltam nagyon egy kis deutsche bier-t vagy wießbiert, be kellett érnem a cseh nedüvel. viszont azt nem értettem, hogy egy üveg tokaji hogyan és miért képezte a menü részét... :)

tegnap megízleltem a bécsi sozialbier - ami eredetileg budweiser, de a rosszabbik fajta és Samsonnak nevezik, a város kútja után, amiből a vizet nyerik - barna változatát és meglepően jó volt. sokkal rosszabbra számítottam, mivel a világos sámson rajta van top10-szarsör listán. de persze nem ez volt életelm legjobb barna söre. az még mindig ugyan ennek a városnak a másik főzdéjében készül.

ma nem mentünk sehova bulizni, szerintem kb 10 napja ez az első ilyen nap - kell egy kis szünet. münchen óta nem volt megállás, szerintem megdöntöttem a rekordomat és egyik nap sem voltam rosszul :D de a jövő hét is mozgalmas lesz: szülinap, filmszakos félévnyitó party, német-lengyel párbaj (persze mi a lengyelekkel vagyunk) és neki kell állni a midterm essay megírásának.

ma megírtam egy olyan esszét amiről azt gondoltam hogy nem fog menni. először nem tudtam, hogy mit írjak, de végül meg lett, ugyan szerintem kegyetleül rossz lett, a lényeg hogy megvan. büszke vagyok magamra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr811840109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sofiedee 2010.03.15. 12:16:22

top10-szarsör lista? :D :) nice, Zsozsi, neked sörszakértőnek kéne menni, olyan szenvedélyesen írsz róla... van olyan ?
(persze csak vicceltem, mert akkor nem lenne cirkuszos film...)

tokyo underground 2010.03.15. 19:04:14

Szia! Most találtam a blogodat, néhány hét múlva megyünk Prágába pár napra, tudnál ajánlani esetleg valami jó helyet, ahol indie zene szól, Placebo, Interpol, Editors, Muse ilyesmi... Remélem tudsz segíteni :)) Köszönöm előre is! Üdv: Betti

McRay 2010.03.15. 21:30:37

@tokyo underground: hello, sajnos ilyen helyet még nem sikerült találnom, de ha találok írok, én is örülnék ha találnék valami ilyesmit, és remélem néha olvasol majd minket.

McRay 2010.03.15. 23:00:11

@sofiedee: mi ez a cirkuszos film?
szívesen lennék főállású sörkóstoló :D

tokyo underground 2010.03.16. 06:04:02

@McRay: Köszi azért :) Visszaolvaslak benneteket, mert jó kis blognak tűnik.
süti beállítások módosítása