nagy magyarkodás

 2010.02.18. 12:53

sajna a gépem meghalt, épp egy vadiúj vindóz települ rá (hoztam itthonról telepítő cd-t, sejtettem h szükség lesz rá) szóval most a zsolt gépéről szólok hozzátok, nem kicsit furcsa és elgondolkodtató dolgokról.

a tegnapi nap szinte teljes egészében a magyarkodásról, a magyar flessekről szólt.

első körben a városnéző túrán megismerkedtünk két sráccal amerikából, az egyik TERMÉSZETESEN magyar származású, a nagyszülei a 30as években emigráltak. volt ott egy román lány is, neki NYILVÁN magyar anyukája van, ez természetes. este  iszogattunk együtt, 10en voltunk egy kétágyas szobában, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a társaság több mint fele finnugor volt: négy finn-két magyar arányban, a többiek skóciából, lengyelből, németből jöttek. sztereotíparombolás helyett most tovább építgettünk egyet: mind a négy finn szőke volt, erről ennyit. de tegnap ezzel kapcsolatban kifelejtettem egyet: joel, a svéd srác barna, cool.

és most jön a legnagyobb fless: joel kérdezett minket a magyar szélsőségekről, hogy ez pontosan mi is nálunk, mert svédországban látott egy dokumentumfilmet a jobbikról (!) és a magyar gárdáról. ez teljesen elképesztő.

most csak ennyit írok, mert iszonyatosan fáradt vagyok, összesen három órát aludtam, részegen keltem, úgy mentünk be a kevin johnsonhoz, vicces volt.

szerbusztok, maradjatok velünk, a reklám után folytatjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://140nappraga.blog.hu/api/trackback/id/tr451768754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piller.moni 2010.02.27. 17:00:28

máté, hisz varyban már megbeszéltük h mindenek őse is a magyarok voltak és hogy MINDENKI magyar!
süti beállítások módosítása